2012. szeptember 14., péntek

Egy gazság kezdete


Kedves olvasóim!

Ma egy igazi gazemberről szeretnék nektek írni. Ő nem más mint Hintyő Ignác,  az egyik szomszédom. A faluban, mint pék tevékenykedik. Ő mindig hitetlenkedve hallgatta a történeteimet. Egyszer azt is merészelte mondani, hogy nem is voltam katona!  
Hát ember az ilyen? Pedig csak irigykedik, hiszen ő még fiatal volt a háború idején, felnőve pedig orvul jött a béke. Ez után a kijelentése után eléggé megharagudtam rá és jól helyben is hagytam a fakanalammal. Mivel a jó viszony ezek után sem alakult ki, ezért ott tett keresztbe nekem ahol csak tudott. Ignác kedvenc időtöltése a lázongás, amikor ideje engedi akkor bizony ezt a dolgot műveli szívesen. Egyszer még a Mokka című kakas szóra virradó műsorba is írt, méghozzá rólam! Az a piszok fráter azt merészelte mondani, hogy én a sarki csemegeárusnál takarítóként éltem át a háborút! Később még ennél is messzebbre ment. Volt egy főzőverseny a szomszédos faluban és mikor meghallotta, hogy én bizony nagyon szeretnék menni, akkor szabotálta ezt a tervemet! Romlott dinnyepürével kínált, amit én balga el is fogadtam. A hascsikarás miatt sajnos nem tudtam menni, elment viszont ő! Az a pernahajder meg is nyerte, hiszen, pék révén, konyított bizony a főzéshez és a sütéshez. Az alábbi képet pont erről a versenyről hazatérve készítette, ahogy rajtam gúnyolódik. Érdemes megfigyelni, hogy bár a haját festi, az arcszőrzetét őszülni hagyta, mivel szerinte úgy férfias. Micsoda pojáca!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése