2011. október 29., szombat

Egy fordulatos főzés kezdete

Kedves olvasóim!

Sajnos mostanában nem sokat tudok írni az internetbe.  De kárpótlásul most egy igazán izgalmas történettel szolgálok!

1940. 03. 15

„… Sorakozó!!! – kiáltotta Rüffelschwein hadnagy. Kicsit ideges volt, mivel 3 napos elzárást kapott, mivel veszélyeztette egy katonája életét. Pedig én nem orroltam meg rá, hisz ő csak a javamat akarta! Szegénynek az elzárás alatt kiújult a körteszempillája, ami egy ritka szembetegség. Így csak félszemmel tudta nézni hős katonáit. Viccelődtünk is, hogy így biztos csak az egyik szeme lehet az egész századon. Nem csoda, hogy ennyire ideges volt, hiszen ünnepi felvonulásra rendelték ki a századot! Nem voltunk hát rest, tisztességesen megmosakodtunk, felvettük díszegyenruhánkat és úgy jelentünk meg rettegett hadnagyunk előtt. Így is talált persze valami kivetnivalót. Szerencsétlen Üszök Fülöpöt 5ször küldte vissza, hogy takarítsa meg a lábbelijét, mire kiderült, hogy félvak hadnagyunk összekeverte Fülöp lábát a mellette álló Kuglóf Dénesével. Mikor engem mustrált halkan megjegyezte, hogy nekem kell főznöm majd az ünnepségre. Ihaj’ a hadnagy úr is jókor szólt, hiszen 3 óra múlva indulni kellet. De hát nem volt mit tenni, neki is láttam, hogy elkészítsem az egyik finom magyaros étel receptjét a bécsi párolt nyúlfület. Kicsit bajos volt nyulat szerezni, de szerencsére a laktanyában ugrált egy. Nagyon meg is lepődtem, de örültem is a nagy szerencsének. Nagyon jól sikerült az étel, és a felvonulás is! De hát a baj nem sokáig kerülte el szerény századunkat, hisz most is szegény Törgő Vili elveszett házinyulát keressük...”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése